adam kadmon adam kadmon
273
BLOG

" EMPiK" i moja w nim drobinka .

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 6

     Mam przyjemność poinformować  Koleżanki i Kolegów ,że już ruszyła sprzedaż mojego dziełka , chociaż zapowiadana była na wtorek - 02.02.216 r. r  W księgarniach wysyłkowych można już zamawiać.

        W mojej gestii zostało jeszcze tylko 17 egzemplarzy autorskich. 

    Z miłą chęcią  sprzedam je z osobistą ,odręczną dedykacją.

To koniec promocji w Salonie 24.

                                    Pozdrawiam Czytelników  poezji ; wszystkiego dobrego.

          

 

Holy Island. Szlaki Przełajowe 

(okładka miękka)

Autor:
 
Wydawnictwo: Psychoskok
 
Data premiery: 2016-01-22
 
Ilość stron: 93
 
image
Ilość:   szt.
Cena: 17,99 zł
 19,90 zł
Oszczędzasz: 1,91 zł (10%)
lubZaloguj sięi kup teraz
Wysyłamy w 24h 
" EMPiK" i moja w nim drobinka .
Produkt u dostawcy
DARMOWA DOSTAWA
do salonów empik
0
0
0
 
  • Opis
  • Dane szczegółowe
  • Recenzje

To drugi tomik wierszy Adama Kadmona, publicysty, felietonisty i blogera.

Książkę można podzielić na dwie części.

Pierwsza zawiera poprzedzony prologiem poemat inspirowany życiem fińskiego bohatera narodowego,

nazywanego Piłsudskim Finlandii – marszałka Carla Gustafa Mannerheima.

Natomiast na drugą część składa się różnorodna pod względem treści zawartość poetycka.

Są w niej osobiste wiersze, publicystyka polityczna oraz tematy obyczajowe i filozoficzne. 

„Holy Island. Szlaki Przełajowe” swoją treścią dotyka wielu spraw, wielu tematów.

Czytelnik znajdzie tu tęsknotę za prawdziwymi bohaterami narodowymi oraz refleksję

na temat współczesnego świata , życia osobistego ,

politycznego , czy obyczajowego.

 

Autor urodzony w 1953 roku w Wałczu , od  końca  1959 roku związany jest z miastem

i Ziemią Szczecinecką.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura