Kadmon w fotouchwycie Kadmonowej.
Kadmon w fotouchwycie Kadmonowej.
adam kadmon adam kadmon
436
BLOG

Serdecznie dziękuję

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 30

Niedziela dniem jakże właściwym , by okazać wdzięczność , taką zwyczajną  - od serca.

Dziękuję tym wszystkim, którzy zechcieli na swój własny sposób ,  przyczynić się do promocji tomiku mojej poezji -  STYGMATY ZAUROCZENIA . REFLEKSY .

Renie STARSKIEJ ,  poetce niesamowitej , Przyjaciółce  siedzącej hen , za górami , lasami - na pograniczu Angilii i Szkocji ,

Dobremu blogerowi Wiktorowi SMOLOWI , piszącemu tu i w Wirtualnych Mediach , druhowi wspierającemu  mnie na FB ,

Przyjaciółce  SZAMANCE ; już Ona wie, za co !

VITELLOWI , życząc Mu zarazem powrotu do pełni zdrowia ,

Mojej kadmonicznej   KADMONOWEJ, której wkład w ostateczną redakcję tomiku , był niezwykle istotny . Zaprzyjaźniła się - dość powiedzieć - nawet z moim osobistym korektorem,

Jasiowi  HERMANOWI , który zadał sobie fatygi , by osobiście nawiedzić  Warszawską Firmę Wydawniczą ,  naocznie stwierdzając , że nie jest to wydawnictwo  krzakogenne ,

Blogerowi TATOO , Leszkowi. Wziął on z sobą na zaprzysiężenie  prezydenta ten mój tomik -  prezentując skrzykniętym na TAMTĄ okoliczność blogerom S-24.  Tego  nie zapomina się , Przyjacielu .

MAMINCE  , Przemiłej -  w pantofelku z anakondy .  Wszystkiego NAJ  Tobie.

KARZO -   piękne Druhu  dzięki ,

FATAMORGANOWI -  pozdrowienia, ukłony z wielką sympatią ,

JASMINIE , naszej poetce , której nie myślę zapomnieć ,

Ludmile  JANUSEWICZ , znakomitej koszalńskiej poetce , pięknemu człowiekowi , Przyjaciółce  - za bezinteresowną , życzliwą protekcję i wsparcie bez którego mojej książki nie byłoby na świecie . Tamtej rozmowy na przystani nad Parsętą , nie zapomnę.

 

(  Koszalińskiemu Towarzystwu  Społeczno-Kulturalnemu , którego członkiem jestem od 1985 roku - podziękowania ryczałtem  . )

                       Kogo w tej liście wdzięczności przypadkiem pominąłem , tego  bardzo przepraszam.

 

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura