adam kadmon adam kadmon
354
BLOG

Rzecz skończona . Dziecko .

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 15

czy zdołałbym przeżyć wszystko to  czego  dotyka moja

wyobraźnia myślą projektem opisem

jaką zdać relację zaliż winna powstać wykraczając ponad

wszelkie wyobrażenia o tym kim  jestem

kim jeszcze i w  jakim przypadku nie zostanę nigdy chociaż

spoczywa na mnie obowiązek kreślenia tak prawdy jak magii

dano mi prawo słowa na zbyt kruchą chwilę

bym zapomniał o cieniach witających ciepło mojej duszy

jej płomyk przygasa tę moc cienie mają

jakoś nie umiałem przekuć refleksji i uczuć na patent

pożegnań przybywa powitań niestety

 

 

                                               DZIECKO

 

 Moje dziecko umiera , jedyne

- ze strachu , przez rutynę ,

na brak miłości -  w końcu.

Gdzie dawny blask  oczu ?

Chociaż jest diagnoza ,

to recepty nie ma.

Moje dziecko  umiera ,

ale nie wie o tym.

 

_____________________________________________________

Takie są dwa teksty , kończące mój następny tomik , który ukaże się między listopadem ,       a grudniem br. Dzisiaj   wykonałem ostatnie poprawki , sporządzając spis treści.  Pa książeczko , czekaj do 1-go września , już w PDF-ie.

Nosi tytuł  HOLY ISLAND .  SZLAKI PRZEŁAJOWE.

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura