adam kadmon adam kadmon
299
BLOG

STYGMATY ZAUROCZENIA . Koniec promocji.

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 6

 

STYGMATY ZAUROCZENIA . REFLEKSY . 
_______________________________________

 

Bardzo serio potraktowałem nałożony na mnie obowiązek udziału w promocji tego tomiku.

 

Nałożony odpowiednim zapisem w umowie z Wydawcą. Chyba niepotrzebnie. Zbędny jest

 

frasunek , gdy spotyka mnie opisana sytuacja.

 

28 lipca dostaję swoje egzemplarze autorskie , do rozprowadzenia we własnym zakresie i

 

oczywista - środowisku.

 

 

Na początku sierpnia dzwonię do redaktor prowadzącej mój projekt z pytaniem o sposób

 

dystrybucji STYGMATÓW. Dowiaduję się , że tym zajmuje  zarówno samo Wydawnictwo ,

 

jak i wielka firma dystrybucyjna   OSDW AZYMUT SpzOO.

 

 

Osoba nie wie , ile książek ma na stanie to moje (  jej ) wydawnictwo - Warszawska Firma

 

Wydawnicza SpzOO.  Obiecuje zorientować się i ... koniec rozmowy. Do dziś. Radzi

 

przedtem zasięgnąć języka w Azymucie.

 

Znajduję telefon do działu promocji Azymutu. Miła kobieta mówi , że przesyłka z WFM już

 

jest , ale nierozpakowana. Odsyła mnie po informację do działu handlowego , podaje telefon

.

Pani handlowa jest już znacznie mniej miła. Na pytanie dokąd , do której sieci trafi ten mój

 

skromny tomik , odpowiada oschle , że nie mój interes, zatem nie odpowie, bo ja nie jestem

 

ich partnerem handlowym ,zatem ją - tę panią obowiązuje TAJEMNICA HANDLOWA.

 

( sic! sic ! )

 

 

                     Zdębiałem i do tej pory tak mam.

 

I to jest koniec promocji w Salonie 24 i innych publicznych mediach.

 

Owszem , dobrze mi poszło w moich lokalnych.                                                                                        

 

        Tomik można zamawiać pod tym adresem  -          www.wfm.com.pl

 

Zostało mi także trochę egzemplarzy autorskich.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura