slawek sztompka slawek sztompka
1339
BLOG

Tak! Jestem hejterem, i jestem z tego dumny!

slawek sztompka slawek sztompka Społeczeństwo Obserwuj notkę 77

    Tak, jestem hejterem, skoro wam, Lewokopytni użytkownicy języka miłości na S24,
tak się spodobało mnie nazwać. Mam to w miejscu które nazywam "dokładnie tam"
W tym samym miejscu mam też waszą nowoczesną i postępowa cenzurę którą obłudnie
nazywacie poprawnością polityczną. Zresztą obłuda i kalizm to wasz znak firmowy,
wasz herb rodowy, wasze logo, wasza marka.. Śmieje się z was gdy obrzucacie mnie inwektywami, nie szczędzicie bluzgów, i zachowujecie jak smarkacze o mentalnosci chłystków.
Nie zwracam na to uwagi co robicie gdzieś tam pod moją zelówką,  patrzę śmiało przed siebie
i widzę Prezydenta Dudę przez dwie kadencję, widzę samodzielny rząd PiS posiadajacy większość w Sejmie i mogacy dzięki temu zająć się rządzeniem czyli w tej sytuacji naprawianiem szkód,
do jakich doszło za waszym przyzwoleniem Lewokopytni wyborcy PO, w Polsce. Widzę kres nieudolnych, a często wręcz szkodliwych rządów sitwy PO/PSL Widzę koniec "kręcenia lodów"
czyli jedynego planu jaki tak naprawdę PO posiadała i który realizuję. Wreszcie widzę powrót normalnosci po ośmiu latach odwracania pojęć.
                      Tak, jestem hejterem i co mi zrobicie?

nerwowy jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo