testigo testigo
464
BLOG

Biała Flaga pana prezydenta?

testigo testigo Polityka Obserwuj notkę 3

Widzę, że Twitter już skomentował akcję PBK "telefon do przyjaciela".

Skomentował klasyką:

i już całkiem szczere:

Quod erat demonstrandum

 

Piosenka pochodzi z albumu "Republika 82-85".

Tekst:

telefony telefony
gdzie dzwonić mam
jaki numer mam wykręcić
do kogo z was

telefony telefony
tele-tele-telefony
telefony telefony
do kogo z was

telefony w mojej głowie
bez przerwy trrrrrrrrrrrrrrr
nikt nie dzwoni nikt nie dzwoni
to tylko ja tylko ja

telefony w mojej głowie
(na na na na na na na na na)
telefony w mojej głowie
(na na na na na na na na na)
telefony w mojej głowie
(na na na na na na na na na)
to tylko ja

tam gdzie dzwonię nie poznają
mego głosu-głosu-głosu-głosu-głosu
złe numery złe numery
złe adresy-dresy-dresy-dresy-dresy
ten telefon w mojej głowie tylko
brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy
aaaaaaaaaaaa
brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy
aaaaaaaaaaaa

kto wydzwoni, kto wykręci
w końcu numer mój
kto zadzwoni, kto zadzwoni
tutaj do mnie
telefony w mojej głowie wciąż
telefony w mojej głowie wciąż
telefony w mojej głowie wciąż
telefony...
to tylko jaaaaaaaaa...

telefony w mojej głowie
bez przerwy trrrrrrrrrrrrrrr
nikt nie dzwoni, nikt nie dzwoni
to tylko ja tylko ja

telefony w mojej głowie
telefony w mojej głowie
telefony w mojej głowie
to tylko ja!

na na na na na na na
nanananananananana
na na na na na na na
nanananananananana
na na na na na na na
nanananananananana
na na na na na na na...
nanananananananana..
na na na na na na na
nanananananananana
na na na na na na na
nanananananananana
na na na na na na na
nanananananananana
na na na na na na naaaaaaaaaaaa...

testigo
O mnie testigo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka