er.es er.es
804
BLOG

Kiedy koniec głupot Pana Komorowskiego.

er.es er.es Polityka Obserwuj notkę 17

  Żeby nie było wątpliwości chodzi o głupoty w czynach i słowach pana Komorowskiego Bronisława jako obywatela RP, tak , zwykłego obywatela takiego jak ja i każdy z blisko czterdziestomilionowego Kraju a nie Prezydenta RP..

  Nie moja to wina, że ten Pan pełni obowiązki Prezydenta RP, ja do tego palca nie dokładałem ale mam prawo żądać aby obywatel B. Komorowski, który na nasze nieszczęście jest Prezydentem RP, nie ośmieszał Polaków nie tylko w Kraju ale i za granicą.

  Ilość kompromitujących wypowiedzi i zachowań przekracza dopuszczalną /z różnych powodów mogących się każdemu przytrafić/ ilość gaf dla średnio inteligentnego człowieka, a przypisanie tego, że „ofiary czasów stalinowskich były ofiarami żołnierzy wyklętych” nie znajduje żadnego wytłumaczenia /ostatecznie przeciw rozwiązaniu WSI się głosowało/.

 Dlaczego nikt nie zaproponuje jakichś badań lekarskich /tak chętnie zalecane były dla śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego a potem i p. J. Kaczyńskiego/ bo o ile zachowania można tłumaczyć cechami osobistymi(?) lub wychowawczymi to już mówienie głupot czy zaniki pamięci jak najbardziej kwalifikują pod opiekę lekarzy.

 Przecież obywatel Komorowski nie musi kandydować, nie ma takiego prawa które do kandydowania zmuszają a rezygnując z kandydowania oszczędziłby sobie kompromitacji, siedziałby w tej Ruskiej Budzie i pędził żywot poczciwego gajowego tzn. myśliwego /jak widać myślistwo nie ma nic wspólnego z myśleniem, to nie od tego ;)/ a i nasz Kraj wypadłby korzystniej na arenie międzynarodowej

er.es
O mnie er.es

................. ..................

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka