slawek sztompka slawek sztompka
989
BLOG

Dudzie brak doświadczenia czyli granica obciachu

slawek sztompka slawek sztompka Polityka Obserwuj notkę 6

                             Jestem nieco skonfudowany, PBK po raz kolejny przekroczył granicę obciachu. No i tym razem jest to obciach w skali globalnej. Jak wytłumaczyć narodowi Japonii, że PBK to nie mój prezydent mojego kraju? Czy ktoś włada biegle japońskim? Może warto napisać list i wytłumaczyć Japończykom skąd wziął się PBK? Jest mi po prostu wstyd przed Japończykami i przed całym światem. 

                              Gdzie nagle znikli lub zamilkli 'notoryczni' komentatorzy S24 którzy gotowi są oddać życie za koalicję PO/PSL i miłościwie nam obciachującego PBK?  Czemu nie bronicie swego idola, słynnego obrońcy w Moskwie szkolonego WSI?  Brak wytycznych czy już ćwiczycie szpagat? Bywszy towarzysz Nałęcz nie podał narracji na dziś?

                             Podobno †Lech Kaczyński był obciachowym prezydentem,  więc jakim prezydentem według tej samej skali jest PBK? 

                               Wydaje się, że nadeszła pora aby ktoś zażądał od PBK zaświadczenia o stanie zdrowia i zdolności do pełnienia jakiejkolwiek funkcji publicznej. 

                               Kandydat Duda nie ma doświadczenia jak twierdzi PBK i dlatego uważa, że nie powinnien zostać prezydentem. Widzimy jakie doświadczenia posiada PBK, który akurat jest prezydentem niestety. Mam nadzieję, że najbardziej obciachowy prezydent jakim jest PBK, w maju zacznie żegnać się z urzędem którego sprawowanie Go przerasta wielokrotnie. A ja przestanę się wstydzić. Jeśli PBK naprawdę chce być obywatelskim prezydentem, to dla dobra obywateli powinnien wycofać się z kandydowania, a swoją obywatelskość udowadniać do końca tej kadencji. To i tak o pięć lat za długo.

 

nerwowy jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka