Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski
772
BLOG

Muszę was opieprzyć, czytelnicy, jako i wy mnie opieprzacie

Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski Polityka Obserwuj notkę 20

...i stanowczo żądam dyskusji o wiatrakach!

Napisałem o wiatrakach. Dramatyczny ludzki problem, źródło wielkich konfliktów społecznych w setkach gmin. W tle wielka korupcja i zagrożenie zdrowia ludzi.

Nie tylko napisałem, ale i szczerze się zająłem tym tematem. Zainspirowałem kontrolę NIK. Świeży raport NIK obejmuje bulwersujące ustalenia i konkretne, rzeczowe wnioski.

Napisałem o tym... i raptem dwa komentarze. Wielki problem społeczny tyle was obchodzi, co zeszłoroczny śnieg.

Jakbym napisał „Smoleńsk, brzoza, albo Macierewicz” - zlecielibyście się jak ćmy do lampy. I opieprzali, na czym świat stoi, czym to się eurodeputowany nie zajmuje.

Wakacje wakacjami, Szanowni Czytelnicy, ale muszę was opieprzyć, jako i wy mnie opieprzacie i stanowczo żądam dyskusji o wiatrakach!

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka