slawek sztompka slawek sztompka
1421
BLOG

I ja! I ja! uśmiałem się czytając tę notkę

slawek sztompka slawek sztompka Polityka Obserwuj notkę 91

                  Tę notkę, czyli wpis Pani Renaty Rudeckiej Kalinowskiej. Zresztą jak się nie śmiać czytajać takie przemyślenia renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/571365,i-ja-i-ja-ja-tez-chce-byc-wazny Według autorki Pan Jarosław Kaczyński pojawił się tam bo chce być ważny. Cóż można i tak  postrzegać otaczającą rzeczywistość jak ciąg własnych oderwanych od realiów przemyśleń. Taka fantazja.
                   Według mnie Pan Jarosław Kaczyński pojawił się tam, wsród  tej zwałaszonej pożal się Boże elity, tylko po to aby pokazać im wszystkim język i rzucić krótko w imieniu swoim i swego zmarłego brata A nie mówiliśmy? Pokazał się tam by pokazać że jest najważniejszy. Osoba która ma rację jest zawsze i wszędzie najważniejsza. Dobrze byłoby gdyby wszyscy o tym pamiętali.  Nasz rząd czy chce czy też nie, musi wrócić do polityki wobec Rosji prowadzonej przez śp Lecha Kaczyńskiego
             
      A o kompletnym oderwaniu świadczy zarzucanie Jarosławowi Kaczyńskiemu faktu, że podał rękę członkom SLD a nie podał osobie z Biłgoraja. Osoba z Biłgoraja zasłużyła na to żeby żeby ją ignorować.Oczywiście autorka nie wie czemu Pan Kaczyński nie podaje ręki osobie z Biłgoraja, a może udaje? To nieistotne, zajmujmy się osobami które mają racje, osobami naprawdę ważnymi i najważniejszymi.
                  
               

nerwowy jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka