jednym zdaniem jednym zdaniem
279
BLOG

Miałem rację, to był Figurski, właśnie się przyznał

jednym zdaniem jednym zdaniem Polityka Obserwuj notkę 3

Jeszcze wczoraj pisałem "To był Figurski i święcona woda"
http://lubczasopismo.salon24.pl/krecianora/post/542745,to-byl-figurski-i-swiecona-woda
a dzisiaj znalazł się winowajca.
Przyznał się do oblania Wojewódzkiego

"W poniedziałek rano przed siedzibą radia Eska Rock nieznany sprawca zaatakował żrącą substancją Kubę Wojewódzkiego. Dziennikarzowi na szczęście nic się nie stało, ale po południu zgłosił się na policję.

We wtorek policja opublikowała zdjęcie mężczyzny, który oblał Wojewódzkiego. Poszukiwania sprawcy trwają, ale okazuje się, że już zgłosił się winowajca. To Michał Figurski, niegdysiejszy partner Wojewódzkiego z programu "Poranny WF" w radiu Eska Rock. Dziennikarz napisał na swoim Facebooku:

Poniewaz wszyscy pytaja mnie o komentarz, mowie dobra, to Ja oblalem..!"

Niektórzy powiedzą, że to taki żart. Ja bym jednak był ostrożny, znając obu panów, przed lekceważeniem tego wątku.
Oni od dawna nie traktują swoich słuchaczy poważnie, kto wie, czy nie chcieli zakpić z nich i tym razem.

 

mało mówię

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka