Alter Sikorowitz Alter Sikorowitz
1089
BLOG

Lewacki TVN i wspaniała wiadomość

Alter Sikorowitz Alter Sikorowitz Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Od 10lat TVN wyraźnie odgrywa w Polsce rolę lewackiej stacji. Od ataków na stary polski kościół, prawicowych politków i ugrupowania po wspieranie "nowoczesnych"  ideologii lewicowych...

Dzisiaj przez chwilę oglądałem oranną TVN i "dzięki" niej miałem "okazję" zapoznać się z nowymi gwiazdami lewackich mediów, które dla Polski uczyniły prawie tyle co Jan Paweł II...i nie był to Donald z Michnikiem, a para polskich gejów, którzy zawali związek partnerski...

Prowadzący dumnie zapowiedział, że teraz będą osoby, o których już wie prawie cała Polska...a ja byłem w tej nielicznej grupie szczęśliwców, który nie oglądał polskich TV od miesiaca i nie wiedział o tym wspaniałym, sensacyjnym wydarzeniu, które dla Polski dało tle dobra jak mało co...

Niesety, po miesiącu oczyszczenia znowu skaziłem się tym tvnowskim syfem...

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości