ZofiaBarbara ZofiaBarbara
272
BLOG

A Władze III RP milczą

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Lódz 24o1.2o14                               Prokurator Generalny RP - skarga 2133                                                                                                                                      Prezes Sadu Rejonowego dla Lodzi Widzewa- skarga 2134                                                          

                        Szanowny Panie Prezesie              

Zaskarżam Postanowienie Sądu III Kp 4o4|13 z 21.o1.2o14- miała być rozprawa karna a było jedynie stwierdzenie sędziego że " akceptuje stanowisko Prokuratury Rejonowej  Lódz Widzew zajęte w  Postanowieniu 2Ds 1531|13 z o5.1o.2o13 " Przedstawiciel niechcianego adwokata z urzędu MagdalenyZiomek | zał 1 - skarga 2125i2126 | wygłosił  tradycyjną już formułkę poparcia mojego  zażalenia - sędzia nie  przyjęła mojego pisma procesowego skarga 2131 i2132,które pozostawiłam  za potwierdzeniem odbioru w sekretariacie Pana PrezesaOdmówiono mi również przyjęcia argumentu wynikającego z Projektu inwentaryzacyjnego dot: mojego domu oraz posesji sporządzonego przez Firmę Architektoniczną EiK  Muszyńskich z 24.o5.1994.Na str.8 tego dokumentu w p, 12 -Instalacje w|w architekci odnoszą się do  istniejącego szamba a więc argument zasadniczy dla sprawy- nie ja podniosłam poziom mojej posesji o 6o cm nawożąc ziemię.A wiec kolejna rozprawa rozpoznana na zasadzie " nie bo nie " już 127 mająca jedynie wartość statystyczną i odpowiedni drenaż Budżetu Państwa w postaci  honorarium dla adwokata z urzędu w tym przypadku adwokata niechcianego. Rozprawa z 21.o1.2o14  ewidentnie łamie wszelkie prawo  oraz  Konstytucję RP Art. 32 i 45 na rzecz przestępców - sędziów i prokuratorów  Niezawiśli sędziowie  oraz niezależni prokuratorzy  wstyd i hańba również etyczni adwokaci z urzędu którzy mają udzielać pomocy prawnej - a jedynie drenują Budżet Państwa nie mając odwagi przeciw stawić się łamaniu prawa i  Konstytucji RP przez sędziów i prokuratorów.     

Domagam się rzetelnej rozprawy karnej opartej na moim piśmie procesowym-skarga 2131i 2132 oraz  PROJEKCIE INWENTARYZACYJNYM , zaniechania egzekucji wymikającej z  haniebnego Wyroku IIC 317|o9  oraz  zwrotu wyegzekwowanych środków z mojej nędznej emerytury. Należy dodać - Akt notarialny zakupu posesji posiada datę 2o.o5.1994  . Pismo to tradycyjnie już  zostanie opublikowane na  Salonie 24 pl-walcząca z sądami ZofiaBarbara

 

 

 

           

 

 

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka