Kate1 Kate1
844
BLOG

Pierwszy wywiad z Magdaleną Ogórek!

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 43

 

Pierwszy wywiad z Magdaleną Ogórek!

 

"- Jest ogromnie budujące, że tych podpisów, na ten moment, jest pół miliona – powiedziała w Polsat News Magdalena Ogórek. Wywiad, choć krótki, był pierwszą z prawdziwego zdarzenia rozmową z mediami.

Kandydatka SLD, pytana o sondaże i politycznych oponentów, powiedziała: – Każdy kandydat ma inny styl prowadzenia kampanii. Radziłabym nie dawać zwieść się sondażom. Pamiętamy, że w 2010 roku sondaże też myliły się w wyborach parlamentarnych. Cieszę się ze wzrostu zaufania, którym Polacy obdarzają mnie coraz częściej.

Ogórek zaliczyła przy okazji małą wpadkę, bo wybory parlamentarne odbyły się w 2011 roku. W 2010 – wybory prezydenckie.

Na pytanie, dlaczego ucieka przed dziennikarzami, odpowiedziała: – Nie mam takiego wrażenia. Odkąd ruszyliśmy z kampanią w Polskę, odpowiadam dziennikarzom na pytania. Jestem obecna również w mediach społecznościowych.

Ogórek mówiła też, że ma takę cechę charakteru, że nie umie przegrywać, więc walczy do końca.

Na pytanie, którego kandydata boi się najbardziej: – To kandydaci mnie się boją, biorąc pod uwagę plotki, które towarzyszą tej kampanii. To ja stanowię zagrożenie."

:)

http://300polityka.pl/news/2015/03/21/ogorek-w-polsat-news-mam-500-tys-podpisow-to-ja-stanowie-zagrozenie/

 

Czy M. Ogórek ma szanse zająć drugie miejsce na podium w I turze?
Ja uważam, że to niemożliwe.
Ale śliczna Magdalena, pewna swych zalet, zamierza pokonać wszystkich kandydatów nawet Andrzeja Dudę! ;))
Pewnie użyje jakichś kobiecych sztuczek, zobaczymy ;))

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka