Beem.Deep Beem.Deep
3354
BLOG

Samozaoranie KOD-u, czyli kłamać trzeba umieć

Beem.Deep Beem.Deep Polityka Obserwuj notkę 26

Bez najmniejszego zdziwienia przeczytałem dzisiaj hejterskie wpisy sympatyków KOD-u na temat wypadku prezydenckiej limuzyny. Poświęciłem im poprzednią notkę i spokojnie czekałem na reakcję władz KOD-u. Spodziewałem się takiej samej reakcji, jaką serwuje nam prezydent Lech Wałęsa, czyli pójścia w zaparte. W S24 ukazała się oficjalna notka KOD, która potwierdza dokładnie taką linię obrony.

Oczywiście, na razie KOD nie zamierza z nikim iść do sądu, mimo że teoretycznie powinien chronić dobra osobiste organizacji. No tak, lecz w takim wypadku w sądzie mogłoby się po prostu okazać, że... wszystko to prawda i KOD świadomie/nieświadomie hoduje nowego mordercę politycznego w rodzaju Ryszarda Cyby. Zakłamanie działaczy KOD-u nieźle obnaża była działaczka organizacji Anka Grzybowska, która popełniła taki wpis:

Samozaoranie KOD-u, czyli kłamać trzeba umieć

Piękne, nieprawdaż? Gdy chodziło o alimenty Kijowskiego, wpisy były cenzurowane. Co innego, gdy idzie o prezydenta RP. Tu - wedle filozofii KOD - hejtować można bez żadnej kontroli. Co teraz napisze Kijowski et consortes? Że to osoba niewiarygodna, że mści się etc.? Odpowiedzi częściowej udzielono mi w blogu KOD:

Pani Grzybowska jest znaną hejterką znaną z działalności w Rucianem-Nidzie, tam mają też jej dość, wystarczy w necie poczytać. Podziękowano jej w KOD-zie, to wylewa żale na nas w necie.

Przeto standard jest taki sam, jak w wypadku Lecha Wałęsy. Zapytałem w związku z tym, czy pójdą do sądu, by oczyścić dobre imię i spokojnie czekam na odpowiedź. Nie interesują mnie przy tym deklaracje werbalne, lecz konkretne działania. W każdym razie zawsze mi się miło patrzy, jak hipokryci z KOD-u wiją się w mękach.

http://beem.deep.salon24.pl/699950,kod-czyli-nienawisc-w-czystej-postaci

http://koder.salon24.pl/700041,oswiadczenie-kod-po-wypadku-limuzyny-pana-prezydenta-05-03-2016#comment_11302724

Beem.Deep
O mnie Beem.Deep

1. Nie prowadzę bloga dla trolli, debili i "anonimowych" dziennikarzy oddelegowanych na odcinek. 2. Nie mam czasu na dyskusję z niekumatymi lemingami oraz z osobami, które używają dowolnych argumentów w dowolnej sprawie. 3. Proszę o powstrzymywanie się od ataków personalnych na innych blogerów oraz o merytoryczną dyskusję na główny temat notki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka