Beem.Deep Beem.Deep
3940
BLOG

Naprawdę jestem pod wrażeniem geniuszu Lecha Wałęsy!

Beem.Deep Beem.Deep Polityka Obserwuj notkę 58

Wymyślić coś takiego potrafi tylko prawdziwy geniusz. Oto tekst źródłowy (pisownia oryginalna):

Tak to Sb współpracowało że mną. Po przegranym strajku w 1970 r. uratowałem i przygotowałem siebie jak i kadrówkę do rozegrania sierpnia 1980 r .a Sb i PRL rozwiązaliśmy .Więc kto osiągnął cel przy współpracy z kim .Nie mylić ,[ trochę to kosztowało , przestraszenie prowokatorów i pijaczków ]

Po przetłumaczeniu z wałęsowskiego na polski wychodzi to mniej więcej tak:

W 1970 roku sprzedałem wielu prowokatorów i pijaczków (zwanych przez nienawistnych ludzi moimi "kolegami z pracy"), bo już wtedy wiedziałem, że SB chce rozegrać w Polsce wydarzenia w sierpniu 1980 r. Ale nie ze mną takie numery! Byłem znacznie lepszy od SB i całego aparatu PRL. Ograłem ich i to oni współpracowali w tej sprawie ze mną, a nie ja z nimi. Brałem oczywiście kasę za sprzedawanie prowokatorów i pijaczków (zwanych przez nienawistnych ludzi moimi "kolegami z pracy"), ponieważ musiałem odpowiednio przygotować siebie (jak i kadrówkę - cokolwiek to znaczy) do Sierpnia '80. Cel, tzn. rozwiązanie PRL i SB osiągnęliśmy, więc kto ostatecznie wygrał?

Ma szczęście Arystoteles, że już nie żyje, bo niechybnie wszyscy by się przekonali, że z Lechem Wałęsą nie ma szans. Przewidzieć wydarzenia na 10 lat naprzód, mistrzowsko uznać, iż niezbędne będzie poniesienie minimalnych kosztów w postaci donoszenia na kolegów, niszczyć przez wiele lat Służbę Bezpieczeństwa PRL poprzez pozbawianie funkcjonariuszy znacznej części funduszy operacyjnych (zwanych popularnie Totalizatorem Sportowym) potrafi wyłącznie geniusz. Prawdziwy geniusz wszechczasów, czyli Lech Wałęsa. Chapeau bas!

Naprawdę jestem pod wrażeniem geniuszu Lecha Wałęsy!

 

http://www.wykop.pl/ludzie/wpisy/lechwalesa/

Beem.Deep
O mnie Beem.Deep

1. Nie prowadzę bloga dla trolli, debili i "anonimowych" dziennikarzy oddelegowanych na odcinek. 2. Nie mam czasu na dyskusję z niekumatymi lemingami oraz z osobami, które używają dowolnych argumentów w dowolnej sprawie. 3. Proszę o powstrzymywanie się od ataków personalnych na innych blogerów oraz o merytoryczną dyskusję na główny temat notki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka