Jozef1962 Jozef1962
739
BLOG

Syndrom niedopchnięcia

Jozef1962 Jozef1962 Rozmaitości Obserwuj notkę 49

  Jeden z blogerów salonu został pomówiony, że nienawidzi kobiet nastąpiło to po jego tekście dotyczącym tzw. „czarnego protestu”. Ponieważ problem którym się zajmował nie dotyczył kobiet a feministek  wyjaśniłem że: „Bloger  ów  kocha Kobiety natomiast nie cierpi jak każdy normalny mężczyzna rozwrzeszczanych bab cierpiących na syndrom niedopchnięcia”.

   Oczywiście zostałem z wyzywany od chamów, prostaków etc…. Nie zaprzeczam mojemu plebejskiemu pochodzeniu, tak jestem synem mechanika, wnukiem kowala, prawnukiem też. Nigdy nie zaprzeczałem.  Ponieważ poświęcili mi uwagę  ludzie cierpiący na totalną fobię kaczora / w skrócie TFK/ którzy gdyby Kaczor powiedział np.:  „Nie powinno się nosić brudnych majtek” będą montować  grupy fanów pt „uwielbiamy brudne majtki” i organizować pochody z brudnymi majtkami na głowach…  Osobiście czekam aby Kaczor powiedział, że nie lubi samobójców…… ciekawe….. no ale odszedłem od tematu

   Otóż ci TFK nie słyszą wulgarności feministek tych,  cytuje : „cipek, pizd, macic wyklętych”  nie widzą profanacji od profanacji Matki Bożej po znak Polski Walczącej z domalowanymi cyckami. Nie. To dla nich szczyt kultury istne „creme  de la creme” ich kultury.  W porównaniu do tego co wyczyniają feministki /moim zdaniem są już zdecydowanie poniżej palikociarni/ to co napisałem jawi się jako swoisty „arbiter elegancji” .

   Aby być uczciwym i nie cały splendor spływał na mnie muszę przyznać, że zdanie to zaczerpnąłem z książki Waldemara Łysiaka i był to albo Statek albo Kielich /obie serdecznie polecam/.  Łysiak pisał te książki pod koniec lat dziewięćdziesiątych lub na początku dwutysięcznych, niestety nie pamiętam. Mistrz Waldemar  pisząc tą frazę kierował się, myślę, albo obserwacją, albo genialną intuicją. To zdanie znalazło dopiero naukowe potwierdzenie w roku 2014.

     Pan profesor Izdebski /aby nie było człowiek o poglądach zdecydowanie lewicowych/ przeprowadził badania życia seksualnego ludzi pod kątem preferencji politycznych. Wyniki te w 2014 roku w materiale okładkowym opublikowała Polityka /gratuluje „poważnego” tematu „poważnemu” tygodnikowi opinii/. W tym numerze pan Profesor przegwarza sobie z trzecim lub czwartym ajatollahem demokracji  red. Żakowskim. Proszę wybaczyć ale nie wiem kto po Rzeplińskim i Michniku jest w tych kołach najważniejszy. Z ich rozmowy oraz opublikowanych danych wynika, że prawicowcy częściej, bardziej urozmaicenie, są bardziej zadowoleni z życia seksualnego /dotyczy obydwojga partnerów/. Bardziej im się układa….. przegrywają tylko w dwóch tematach: po pierwsze wg prof. Izdebskiego prawicowcy rzadziej zdradzają  się nawzajem /co zrozumiałe, bo jak się ma w domu dobry obiad to się do podejrzanych spelunek coś zjeść nie chadza/. Po drugie prawicowcy zdecydowanie rzadziej się masturbują co to też łatwo wyjaśnić, prostym językiem: we dwoje jest przyjemniej niż samemu.

    Proszę za tym aby Ci co to mnie od chamów….. ja kobiet nie obraziłem podałem tylko w sposób prosty i przystępny wyniki badań znanego autorytetu, w sposób może trochę zbyt uproszczony, ale to wina jak wcześniej napisałem mojego plebejskiego pochodzenia. 

Jozef1962
O mnie Jozef1962

nerwowy i uparty

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości