niezapominajka niezapominajka
522
BLOG

Rządzący strzelają sobie w brzuch!

niezapominajka niezapominajka Polityka Obserwuj notkę 21

Jestem jak najbardziej za dobrymi zarobkami, tak samo jak za przyzwoitymi emeryturami i zasiłkami.

Marzy mi się dobra służba zdrowia, porządna edukacja, sprawiedliwość i poczucie bezpieczeństwa od narodzin aż do śmierci.

Ale jestem realistką i wiem, że życie to nie koncert życzeń, a rząd to nie Święty Mikołaj. I tutaj dochodzę do sedna sprawy - właśnie dotarła do mnie informacja o projekcie  posłów PiS, który w swoim założeniu ma "urealnić" zarobki ministrów, wojewodów no i oczywiście posłów.

Panowie posłowie Prawa i Sprawiedliwości, a także rządzący - ten projekt mogę porównać do pistoletu skierowanego we własny brzuch!

http://wpolityce.pl/polityka/301235-beda-podwyzki-dla-ministrow-pis-planuje-podniesienie-pensji-ale-warunkowo

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka