niezapominajka niezapominajka
320
BLOG

Kto dzisiaj śpiewa kołysanki...

niezapominajka niezapominajka Społeczeństwo Obserwuj notkę 21

Kiedyś, nie tak bardzo dawno temu, rodzic śpiewał dziecku na dobranoc kołysankę, czytał lub opowiadał bajki, albo wspominał własne dzieciństwo i to było piękne zakończenie dnia.

Pamiętam, że moją ulubioną kołysanką była  "Dorotka". Moja mama znała dość dużo kołysanek, ale przy innych - zasypiałam błyskawicznie, a przy "Dorotce" czekałam na wszystkie zwrotki. Sama też śpiewałam kołysanki swojej córce, a mąż czytał jej wierszowane bajki, które do dzisiaj pamięta.

Ciekawa jestem ile dzieci zasypia dzisiaj słuchając kołysanek.....

wpolityce.pl/lifestyle/206846-nie-ma-to-jak-rodzenstwo-6-latek-spiewa-bratu-kolysanke-zobacz-niezwykle-wideo

 

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo