weronka weronka
487
BLOG

Bo mnie tu nie ma...

weronka weronka Polityka Obserwuj notkę 6

Może i pojawiam się rzadziej, nie mam zdrowia, a moze i przekonania do komentowania codziennych fajerwerków tych samych dramatów tak zwanej rei publicae z Wiejskiej . Trudno zapomnieć, pamięta się niechętnie, niezmiennie żywy dramat ofiar smoleńskiej tragedii, niezapominalny kłopot z kryzysem RP... jakoś nie w AD 2013, zatem może zaskakująco będziemy bawić się na koszt społecznosci zachodniej ogólnie rozumianej jednak! Oczywiście trudno powiedzieć, jak długo, to znaczy, czy kryzys da na siebie poczekac dłuzej, niż do np. przyszłego roku. Jednak nawet, jeśli przyjdzie za tydzień, udało się przeprowadzić Polskę przez 2013 i skoro tak, to moze trzeba głosować na tych indolentów, bo owszem, z i umiłowania władzy, jednak chronią kraj od kryzysu... :)

Papież Franciszek  opublikował adhortację, której jesze nie przeczytałam, ale zaczęłam (będziemy głosić Ewangelię).Ja, póki co, składam spóźnione życzenia radości i wiary (z Lumen fidei dałam radę, jak również z teraźniejszymi Świętami with a little help from my friends - mam taką nadzieję, na razie idzie dobrze). Jestem w żałobie, a prawdą jest, że nie ja pierwsza i nie ostatnia na pewno. Żałoba zakończy się, a Święta nadeszły. Wszystkiego najlepszego dla Tych, którzy kojarzą i dla Reszty. :)

 

weronka
O mnie weronka

Apel Stowarzyszenia Rodzin Katyń 2010 Cytaty: "Komuna zaś, odkąd się stała lewicą jest demode" Stary ŚWIĘTA DLA POWODZIAN

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka