Animela Animela
4360
BLOG

Zginęli NAD Smoleńskiem

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 177

Myślę, że wiele osób miało okazję słuchać słów premiera Tuska, który 10 kwietnia 2010 r. melancholijnie wspominal tych, którzy zginęli NAD Smoleńskiem. Ja inkryminowany fragment odsłuchałam gdzieś tak 50 razy i, oczywiście, wrzuciłam do archiwum. Niestety, jako osoba cyfrowo wykluczona zarchiwizowałam link - a samo nagranie usunięto z sieci z morderczą wręcz precyzją. Podobno w internecie nic nie ginie .... ale to nieprawda. Gdy do dzieła biorą się smutni profesjonalni panowie od śrubek - odkręconych - to zaczynają znikać całe fragmenty rzeczywistości. Czysty Philip K. Dick!

Oczywiście, koalicja PO-PSL (do której zaliczam media "zaprzyjażnione") sprawę po prostu zamilczała. Nieco inaczej zachowały się tzw. "nasze" media (ciekawe, czyje - bo z pewnością nie moje), które o zdarzeniu wspomniały w konwencji "przejęzyczył się nasz ciężko pracujący premier Tusk - oby tylko smoleńskie oszołomy z tego banalnego przejęzyczenia nie zrobiły afery!" ....

A ja się zastanawiam, czy istnieje inny kraj poza Polską, gdzie takie "przejęzyczenie" po katastrofie rządowego samolotu, który na pokładzie wiózł prezydenta, któego ekipa rządząca od lat obiecywała dorżnąć, a choćby i zastrzelić, przejęzyczenie w wykonaniu premiera, który deklarował, że prezydent do niczego nie jest mu potrzebny - gdzie takie "przejęzyczenie" zostałoby zbyte lekceważącym "Polacy - nic się nie stało"? ....

(Wytłumaczenie dla antypisu: Rosja to jest kraj, który Polsce w ciągu kilku ostatnich lat przed "zwykłym CFITem" kilkakrotnie groził spuszczeniem atomówki, a na prezydenta Lecha Kaczyńskiego rozpisano fatwę. Nasz kochany płemieł Tusk i jego tzw. "ministrowie" też wielokrotnie wyznawali publicznie, że jedyne, na co ten kartofel zasługuje, to dorżnięcie niczym zdziczały wilk lub też tego wilka (prezydetna Kaczyńskiego) zastrzelenie, wypatroszenie i oskórowanie. MINISTROWIE, nie jakieś tam zwykłe meneliki!

A czy ktoś pamięta jeszcze wypowiedź Bolka (wyjątkowo wyglądał wtedy na normalnego człowieka), który dzień po (zanim mu przypomniano szafę Kiszczakowej) mówił w jakiejś telewizji: tak - to mógl być zamach? .... Tego akurat NIE zarchiwizowałam, i nawet nie jestem pewna, jaka telewizja to puściła. Chyba tvp info, ale smutni profesjonalni panowie też sczyścili to do betonu ...

Ciekawa jestem, czy ktoś z Państwa ma równie nieprawomyślne wspomnienia z tych pierwszych dni? ....

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka