zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
888
BLOG

PO chce mnie odzyskać. Będzie kupa śmiechu?

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Polityka Obserwuj notkę 15

 O próbie „odzyskania” mojego głosu przez Platformę dowiedziałem się po jakimś tam posiedzeniu władz PO... No to będzie wesoło J - szykuje się ubaw po pachy.

Dlaczego ? No na ten przykład :

-        czy znajdzie się ktoś odważny, który wyjdzie i powie , że Platforma nie będzie sięgać do coraz to płytszych kieszeni obywateli ? Może panowie Biernat z Rasiem przekonają mnie  iż np. zamrożenie progów podat. i wysokości uzyskania przychodów w projekcie założeń przyszłorocznego budżetu  to tylko tak dla jaj ?

-        ciekawe jak pan Grupiński uzasadni   projekt  ustawy by samorządy mogły pobierać haracz za parkowanie w święta i w nocy....   Może przekona mnie , że PiS brałby opłaty za parkowanie nawet od tych co nie mają samochodu  ?

-        ciekawe czy znajdzie ktoś odważny , kto wytłumaczy dlaczego przykręcono śrubę prawnej opresji  wobec małych i średnich firm (duże sobie poradzą)... Może pan Szejnfeld  przekona mnie , że zapłacenie podatku od imprezy integracyjnej na której się nie było to patriotyczny obowiązek ....

-        a może pani Kidawa-Błońska przekona mnie , że mimo mojej irytacji z powodu późnej wiosny powinienem uwierzyć , że dość już prześladowania związków partnerskich  (cokolwiek to znaczy) i jeśli nie chcę uchodzić za kryptofaszystę i antysemitę to powinienem wyrazić publiczną skruchę , że głosowałem na Gowina...

-        a może senatorowie PO urządza pikietę i podejmą  głodówkę na Wiejskiej   żądając  likwidacji Senatu ? Żądam za wiele ? Przecież nie sugeruje zrzeczenia się mandatu – na takie poświęcenie nie liczę...

A na koniec jak już zostanę „odzyskany” to mam uwierzyć , że Leszek Miller jest odpowiedzialnym politykiem i że koalicja PO z SLD będzie dla mnie spełnieniem marzeń. No i jak tu nie ryczeć ze śmiechu ?

 

Cholera ... z  kim oni się pozamieniali na głowy ...

 

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka