zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
577
BLOG

Co mnie obudziło ?

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Gospodarka Obserwuj notkę 8

            Nie obudził mnie marsz. Nie obudziła niby-debata. Nie obudzi mnie Prezes wzywający do zakończenia wojny polsko-polskiej , którą sam wywołał.

           Co mnie zatem obudziło ? Właśnie przeczytałem na wrażym portalu , iż PDT ma zamiar ogłosić ozusowanie umów śmieciowych. Jeśli receptą na rosnące bezrobocie ma być zwiększenie kosztów pracy,  to  rzeczywiście trzeba się obudzić. Trzeba się obudzić jeśli PDT myśli, iż w ten właśnie sposób obłaskawi populistów ze związków zawodowych. A już zimnym prysznicem będzie brak zapowiedzi jednoczesnego uelastycznienia kodeksu pracy.

         W ten sposób nie zyska się wdzięczności elektoratu. Czasy są takie iż skutki globalnego kryzysu, w dużej mierze przecież od nas niezależne, mogą zmieść każdy rząd bez względu jak bardzo ów rząd starałby się kupić spokój społeczny. Więc nie warto o tą wdzięczność się  łasić. Trzeba budować „bloki startowe” na czas pokryzysowy – bez względu na to , która partia , za lat kilka,  z tych „bloków startowych” skorzysta…

No tak… obudziłem się … i co dalej ? Bo chyba nie PiS z zapowiedzią cofnięcia wydłużenia wieku emerytalnego..

 

A co na zdjęciu ? To moja wizja czym zakończy się licytacja o to , kto bardziej zadba o nas w kryzysie...

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka