Na Rondzie Charles'a de Gaulle'a byłem dziś po czternastej foto: Andrzej Budzyk
Na Rondzie Charles'a de Gaulle'a byłem dziś po czternastej foto: Andrzej Budzyk
andrzej.budzyk andrzej.budzyk
321
BLOG

Charles de Gaulle patrzy na boJOWników Pawła Kukiza

andrzej.budzyk andrzej.budzyk Społeczeństwo Obserwuj notkę 2
Charles de Gaulle patrzy na boJOWników Pawła Kukizahttp://fakty.interia.pl/galerie/kraj/pawel-kukiz-zacheca-do-udzialu-we-wrzesniowym-referendum-zdjecie,iId,1908152,iAId,170618#1908151 - autor zdjęć Tomasz Gzell "wyeksponował" flotę aut Kukiza pod warszawską palmą :)

Ja dostrzegłem, że na wozy bojowe Pawła Kukiza patrzy prezydent Charls de Gaulle.

Faktem jest, iż dziś kiedy robiłem zdjęcia samochody były zamknięte "na cztery spusty"... Sprawdzę jutro czy podpisy będą zbierane oraz czy przy wozach woJOWników zatrzymują się warszawiacy.

- Niesforne Dziecię Gutenberga.

Zobacz galerię zdjęć:

Większy furgon przesłaniał "Malucha" z armatą foto: Andrzej Budzyk
Większy furgon przesłaniał "Malucha" z armatą foto: Andrzej Budzyk Zawołanie "mały, ale byk" wzmacniało hasło na lufie - FURIA foto: Andrzej Budzyk Moim zdaniem prezydent z lekkim uśmiechem zerkał "na konwój" z góry foto: Andrzej Budzyk W fotoreportażu "lokowanie produktu". Reklama "NIKON" na odległym planie foto: Andrzej Budzyk

Ciekawy świata i życzliwy ludziom, ale nie pozbawiony szczypty złośliwości niezbędnej do przeżycia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo