andrzej.budzyk andrzej.budzyk
368
BLOG

Mija 20 października - Światowy Dzień Osteoporozy

andrzej.budzyk andrzej.budzyk Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Łódź: diagnostyka osteoporozy
 
 
Przed paroma dniami 16 października, kiedy szedłem popodglądać miejsce konferencji prasowej Jacka Sasina na Mokotowie przy ulicy Odyńca, dziewczyna roznosząca ulotki
 
pokazała mi gdzie na podwórku stoi  "Osteobus". Umówiłem się na badanie za półtorej godziny.
Kiedy przyszedłem przede mną była kilkuosobowa kolejka. W busie siedział lekarz i asystująca mu pielegniarka przy "maszynie". Badanie z nadgarstka trwało kilka minut. Drukarka wypluła kartkę i lekarz wydał "wyrok", że mam jeszcze tego samego dnia iść na przebadanie uszczegóławiające.
 
W moim centrum na Bemowie przed rokiem były koszmarne kolejki. W czwartek z marszu czekałem aż lekarz przyjmie sześć zapisanych wcześniej osób. Będąc szczęśliwą siódemką ze skierowaniem wynik badania miałem po dwóch godzinach.
Morfologię zrobiłem dziś 20 października (w Światowy Dzień Osteoporozy) i w czwartek między czternastą i piętnastą będę miał ustawioną terapię na nadchodzący rok.
Kampania 2014 - 2015 ma optymistyczne hasło:

Poprzestań na jednym (złamaniu - Andrzej Budzyk). Nie daj się powtórnie złamać!

Połamałem się już przed rokiem więc to hasło dla mnie :)

- Niesforne Dziecię Gutenberga

Ciekawy świata i życzliwy ludziom, ale nie pozbawiony szczypty złośliwości niezbędnej do przeżycia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości