meaculpa meaculpa
1514
BLOG

Superwizjer czy Superbajer? Tak czy owak coś się szykuje!

meaculpa meaculpa Polityka Obserwuj notkę 8

Nie obejrzałem wczorajszego Superwizjera choć początkowo miałem taki zamiar... Wystarczył mi trailer w którym tzw. naoczny świadek mówił, że podmuch silników rzucił nim o ziemię:

"oczyma wyobraźni" zobaczyłem wtedy "słynną brzozę" a wokół niej leżące na ziemi śmieci, których podmuch pracujących pełną mocą silników nie był w stanie ruszyć!

Info dla lemingów: jestem sobie w stanie wyobrazić, że śmieci zostały pod brzozą porzucone tuż po katastrofie lub zostały tam zniesione jako np. dary... wy lemingi kochane nie jesteście w stanie wyobrazić siły podmuchu pracujących pełną mocą silników odrzutowych:

http://www.youtube.com/watch?v=cJ5ZGV3Vxo8

"Stałem" kiedś ok. 250 m za kołującą tutką - wszystko wokół fruwało.

POdejrzewam, że wczorajszy Superwizjer był przenaczony nie tylko do "młodych, wykształconych z dużych miast", ale był także swoistym  "message in the bottle" wysłanym premieu Tusku..

.Nasz  prezydent (Miedwiedew) zapowiedział swojemu namiestnikowi (Bronkowi), że nie może być dwóch wersji tego samego wydarzenia!

Dzisiaj poinformowano, że Walter  przekazuje władzę swojemu wspólnikowi Bruno Valsangiacomo...Oj coś się szykuje!

""Z okazji moich nadchodzących 74 urodzin, przypadających na początek stycznia 2011 i zgodnie z porozumieniem z listopada 2009 roku, przekazuję stanowisko prezydenta Grupy ITI mojemu partnerowi, przyjacielowi i współzałożycielowi Firmy - Bruno Valsangiacomo. Razem ze śp. Janem Wejchertem we trójkę sprawiliśmy, że przez ostatnie 20 lat Grupa ITI stała się wiodącą grupą w branży medialnej i rozrywkowej w Polsce..."

 

 

meaculpa
O mnie meaculpa

Konserwatywno liberalny: „Nie zgadzam się z tym, co mówisz – ale życie oddam za to, byś mógł mówić to, co mówisz”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka