zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
277
BLOG

Służby specjalne na Święcie Niepodległości w Krakowie.

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 Bez służb obejść się nie można :) Pracować musi ktoś, by ktoś świętować mógł... A dotyczy to głównie służb... A i jest wówczas okazja do ciekawych ujęć... 

PS

Mam takie pewne nieodparte wrażenie : wyrazy twarzy PT członków PKW przypominają mi  wyrazy twarzy zarządu mojego koła PZW... Tak jakoś od 35 lat mam okazje raz do roku je ogladać... W tym roku na wiosnę usłyszałem , że do PZW wkracza informatyka i rejestry członków będą prowadzone "komputerowo"... Cholera ... już nie zobaczę założonej 35 lat temu (!!!) , pożółkłej, pokreślonej i pomiętej swojej kartoteki. Hmmm... Jak widzę te znajome wyrazy twarzy w telewizorze powraca jednak nadzieja...

 

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości