zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
213
BLOG

Bukiet.

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 7

 Kiedyś tam, to perłami się w pewnych okolicznościach rzucało .. Ja postanowiłem rzucić daliami... W sytuacji gdy klikając na salon wiesz kto będzie wisiał na samej  górze i gdy nie ma się siły czytać w jak upadłym i upodlonym kraju się żyje, odrobina odtrutki jest wskazana... 

PROŚBA DO ADMINISTRACJI : wklejanie zdjęc to mordęga. Mimo, że rozmiar fotek jest prawidłowy ciągle pokazuje sie komunikat, że albo plik za duży albo nie mam uprawnień. Wklejenie każdego zdjęcia poprzedzone jest kilkoma takimi nieudanymi próbami. Tylko sympatia dla tego miejsca i niepohamowana chęć lansu mojej "twórczości" powodują , że nie ustaje w publikacjach moich zdjęć. Mam też nadzieję, że dopracowałem się swoich fanów (nie mówiłem , że jestem skromny ?)

A dla tych , którzy tu zajrzeli bonus - wystarczy kliknąć  by zobaczyć coś wyjątkowego  ... 

 

 

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości