zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
390
BLOG

Leży i kwiczy.

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 2

         Jedni w nim rozpoznają Tuska (tradycyjnie od 7 lat bo kogóż innego)... inni Kaczyńskiego (taka fobia - ciekawe czy doczeka się naukowego opracowania)... Jeszcze inni Millera lub Palikota(tfu!) (jak dla mnie, to truchło jest zbyt sympatyczne jak na nich)... A to po prostu robal. Szęściarzem jest Piechociński bo pewnie miałby 0% skojarzeń (co prawda leży ale w "polu" mu rośnie). No cóż... za Wasze skojarzenia nie biorę odpowiedzialności ;)

PS.

Moje skojarzenia też są nie całkiem ten, tego... Daje sobie oko wydłubać , że widziałem prawdziwego księcia ale miałem opory by to sprawdzić...

 

 

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości