foto: Jaśmina
foto: Jaśmina
jasmina jasmina
1241
BLOG

Trochę Wiosny w tych śniegach :)Sesja fotograficzna wiosną :)

jasmina jasmina Rozmaitości Obserwuj notkę 24

 Na zdjęciach wiosenny widok ku pokrzepieniu oczu :)))))

Nadal wyrażam głęboki protest! Dzisiaj u nas śnieg sypał, leciutki taki, ale jednak. Zaraz potem pokropiło chyba deszczem. Jak spojrzę przez okno w pracy, widzę śnieg. Jak teraz spojrzałam też śnieg. Wszędzie śnieg :( A mnie się chce Wiosny ….Ciepła i Słońca.

Dlatego, dla poprawienia samopoczucia pokażę Państwu zeszłoroczne zdjęcia wykonane Wiosną. To moja ulubiona wiśnia japońska, która mi zagląda w okna :) Cudowny widok :)

Życzenia świąteczne złożyłam w poprzedniej notce:

http://jasminowo.salon24.pl/496238,swiateczne-jasminowe-zyczenia

A więc dzisiaj życzę Słońca, ciepła, radości, zieleni, dobrego samopoczucia :)))))))))))))))))))

Tak jaśminowo życzę :))))))))))))

 

Osobne pozdrowienia dla zjeżdżających do rodzinnych domów STUDENTÓW :)

Mój już w trasie :))))))))))))))))))))))

wiadomość aktualna :) Już jest:)))))))))))))))))A ja jestem taka szcześliwa :))))))))))

 

 ps. I oczywiście nic nie grzebane w fotkach.Czysta, wiosenna natura.

 

Ha! Dostałam zajączka od Tatarki :) Bardzo dziękuję Tatarko:))))))))))))))))))

x
DARY NIEBA
Kwitnie jabłoń Jaśminy
Święconka w koszyku.

Zobacz galerię zdjęć:

foto: Jaśmina
foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina
jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości