Legenda mówi, że mała dziewczynka z plemienia Nawaho zauważyła szczelinę w ziemi
Legenda mówi, że mała dziewczynka z plemienia Nawaho zauważyła szczelinę w ziemi
jemielity jemielity
545
BLOG

Moje podróże małe i duże - Kanion Antylopy

jemielity jemielity Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z wycieczki do Kanionu Antylopy w stanie Arizona w USA - to jedno z najpiękniejszych miejsc na ziemi.

Nie wszystkie zdjęcia zawierają komentarz, po prostu są i oddają (mam nadzieję) urok tego miejsca.

 

Więcej informacji o Kanionie mozna znaleźć choćby w Wiki, a na piękną wirtualną wycieczkę zapraszam TUTAJ

Zobacz galerię zdjęć:

Wejście do Kanionu możliwe jest tylko podczas dobrej pogody, podczas ulew tzw. powódź błyskawiczna zalewa dużą część kanionu
Wejście do Kanionu możliwe jest tylko podczas dobrej pogody, podczas ulew tzw. powódź błyskawiczna zalewa dużą część kanionu Podczas gwałtownej burzy w 1997 roku 11 turystów z Francji przypłaciło życiem wyprawę do Kanionu Postanawiam spróbować szczęścia:)
Czy ja się tam w ogóle wcisnę? Udało się, już po chwili mogę się napawać pięknymi kształtami wyżłobionych przez wodę ścian kanionu czuję się jak w maszynie do lodów włoskich Moje ulubione zdjęcie z kanionu, jak fale morskie
jemielity
O mnie jemielity

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości