eska eska
2790
BLOG

Tusku, musisz ? - zagadka

eska eska Polityka Obserwuj notkę 15

Wydawało mi się, że dzisiaj premier Tusk ogłosił rezygnację z kandydowania w wyborach prezydenckich.

Nie będę dywagowac dlaczego, bo to rzecz dla zagadki drugorzędna.

Zerknęłam szybciutko, co na to zwolennicy Tuska i taki oto tekst mnie poraził:

"czyli dlaczego Lech Kaczyński nie wystartuje w wyborach prezydenckich."

No a teraz zagadka - na litość boską, czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi ten sposób rozumowania?

Dlaczego jak Tusk mówi, że rezygnuje, to znaczy że rezygnuje Kaczyński?

Czy ktoś wie?

____________________________________________

Uwaga: kompletnie nieobiektywne jury przyzna nagrodę specjalna za najlepszą nieobiektywnie odpowiedź.

 

 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka