adam kadmon adam kadmon
307
BLOG

Synteza upadku

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 11

Tiaaa..

Ciekawa to rzecz : gdziekolwiek , w którymkolwiek pojawię się  LUBCZASOPIŚMIE,  od razu takie upada i cienko pieje.

Przykładem  NORA KRETA , ABSURDALNY LECHISTAN  ,

 ( założony przez takiego mnie dawno temu ) , ARS POETICA ; co jest ? Czy moje złe geny promieniują wkoło ? Bo na koklusz , na ten przykład, to ja nie cierpię i grypę żołądową  TYŻ.

          Na moje specjalne życzenie powstała zakładka o nazwie  PRO ARTE , w portalu   NEON 24 . pl.( to taki wyraźnie  młodszy brat-bliźniak S-24 ) , więc będę  TU mniej , aliści  w razie czego -zapraszam TAM  b. serdecznie , a co ?

Cholera mi w bok :  dzień dobry !

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura