adam kadmon adam kadmon
353
BLOG

Europa w obliczu najazdu i klęski .

adam kadmon adam kadmon Polityka Obserwuj notkę 8

10 dni temu obiegł polskie strony netu list , który poniżej cytuję. Podobno , tak piszą liberalni publicyści i blogerzy , to nikt inny, a ksenofobiczna, rasistowska konserwa , buduje w Polsce atmosferę wrogości wobec  uchodźców..  Powtarzają swoje bajania wbrew faktom , dziejącym się na naszych oczach. Na Węgrzech , w Chorwacji , w Austrii , Niemczech i  w Szwecji , w której podobno obowiązuje  TYLKO szwedzkie prawo.

Mam nadzieję, że list polskiego muzułmanina nie jest fałszywką , mającą na celu wywołanie określonych emocji.

Mam nadzieję też na to , że przyszły rząd polski okaże się władzą polskiego interesu , polskiej racji stanu , a nie pasem transmisyjnym decyzji podejmowanych w Berlinie i upowszechnianych  z Brukseli na cały kontynent.

 

" .... niech każda parafia przyjmie jedną rodzinę" , powiedział duchowy przywódca sekularnego kontynentu. Zapomina, że mają rodziny wyjątkowo liczne ; w końcu składają się ze struktur klanowych. Nie ma żadnego porówniania z klanami znanymi nam z polskich reliktów - Kaszubów czy  Podhalan.

Ci przybywający tu ludzie , nim wypowiedzą otwartą wojnę rdzennej europejskiej ludności , zaczną od przeniesienia na nasz grunt swoich wojen , konfliktów i wzajemnej wrogości. Coś spalą , zniszczą, zrównają  z gruntem - przy okazji.

             Dość udawnia, że zagrożenie otaczające nas z trzech stron , Polski nie dotyczy.

 

 
Zdjęcie użytkownika Historia jakiej nie poznasz w szkole.
Zdjęcie użytkownika Historia jakiej nie poznasz w szkole.
Zdjęcie użytkownika Historia jakiej nie poznasz w szkole.
Zdjęcie użytkownika Historia jakiej nie poznasz w szkole.
 

 TO JEST TEN TEKST :

 

"Moi mili, ja jestem muzułmaninem i mnie nikt kitu ani ciemnoty nie wciśnie. To co sie dzieje to jest

regularna inwazja, nazywana w islamie Hijra(Hidżra), czyli zdobycie terenu wroga poprzez zasiedlenie,

najczęściej pokojowe, bez walki. Ja sie tego boję bardziej niz większość z was bo wiem jak to się

prawdopodobnie skończy. Nikt mi nie powie ze setki tysięcy młodych mężczyzn w wieku poborowym

jadą tutaj ze strachu przed wojną. Nikt mi nie powie że ludzie wychowani na Bliskim Wschodzie i w Azji

dostosują sie do naszych, tak, naszych europejskich wartości. Jestem europejskim muzułmaninem ,

religia

jest moja prywatną drogą czczenia Boga a nie stylem życia czy doktryną polityczną. Na pierwszym

miejscu

jestem Europejczykiem a wszystkie izmy zostawiam w domu. Boje sie ich, ponieważ oni narzuca nam w

przeciągu kilku lat swój średniowieczny, feudalny i antydemokratyczny porządek, a ci którzy się nie

dostosują będą prześladowani. Matematyka nie kłamie: kazdy z samotnych ma pozostawioną  gdzieś

rodzinę, ktora korzystając z prawa UE ściągnie tutaj predzej czy później, wiec liczbę imigrantów nalezy już

teraz pomnożyć raz 3 lub 4, dzietność muzułmańskich rodzin z tamtego obszaru to 3 dzieci w górę, wiec

jesli teraz mamy milion muzułmańskich małżeństw w Europie to za 20 lat będzie ich 3 razy wiecej,

optymistycznie licząc.


Jeszcze jedna rzecz która mi sie rzuca w oczy: ci uchodzcy twierdza ze za przejazd do Europy

muszą płacić

po kilka tysiecy dolarów - skąd takie rzesze rzekomo biednych ludzi którzy wszystko stracili, mają takie

pieniądze?


Ja nie mam zludzeń że jest to zaplanowana, gigantyczna akcja kolonizacji Europy."  ICT

 

                         

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka