Serafinsky Serafinsky
653
BLOG

Czy mam szansę zostać chłopakiem Minge ?

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 25

Ewa , jeszcze niespełna pół roku temu ,rozanielona wyznawała mediom  ,że ma nowego mena , którym jest zauroczona i z którym - szczęśliwa.  I coż się dzieje  ? Raptem związek projektantki z italskim amoroso , piznął o bruk szaro-bury , a ona zupełnie szczerze oznajmiła , że jej nie urządza życie z pustakiem wymagającym specjalnej troski.

A nie mówiłem tu razy kilka  (Kadmon ) , iż są Italczykowie jak jeden , pięknoduchy , maminsynki , nawet dupki żołędne  i kwita ?

Pisaliśmy trochę do siebie, bo Minge moją rodaczką jest z miasta Sz. W dodatku , nie wstydzi się korzeni swoich , ciepło wspominając gród.   W związku z sytuacją , jaka  się  w jej życiu pojawiła , Ewa ogłosiła  MANIFEST , w którym ( Kolego Sowińcu )  czytamy :

" Mój mężczyzna musi być charyzmatyczny  , z pasją , wariat trochę , wysmagany wiatrem i marzeniami. Doświadczony , bezpruderyjny  . Nie może siedzieć w  kościele i przepraszać ,że żyje. Może jeżdzić starym trabantem albo rowerem , byle miał ułańską fantazję. Książę z bajki wykluczony ,  wolę bestie. "

No , ten opis , wypisz-wymaluj , do mnie pasujący jest. W dodatku mam rower, może nawet dwa i autko lepsze od  trabanciaka. Zatem , zawezmę się  i wzmożę , zgłoszę moje CV , i cierpliwie doczekam jedynie słusznej decyzji panny Minge. Dzieciska jej mi nie wadzą - przecież są dorosłe. Kto nie ryzykuje , ten fujara , frajer i basta !  Mogę zatem - nawet  - wydać się za nią.

Tylko  co zrobić , gdy taki Nergal wlezie mi w paradę ? Na samą myśl można dostać cholery w bok , drgawek i białej gorączki. Lub, co gorsza , szwungu. Co więcej , nie wiem  , jak zareaguje Zbyszek Butkiewicz  , tatko pani Ewy , człek z którym  bardzo , bardzo dawno, przed POtopem mniemanej demokracji ,  " robiliśmy " razem  w kulturze . Podziwiając , jak pod naszym okiem , Ewunia  rośnie , a pod opieką mamy  ( ta , niestety nie  żyje już  , a skończoną krasawicą była ) , kształowała  się jej niewymuszona estetyka , ambicja i talent.

Uwierz  , poczułem się niemile dotknięty,  gdy naturalna , rudowłosa lady , przefarbowała się , nie wiadomo po jakiego diabła , w banalną brunetkę . Oj , Ewunia ! Szanse Twoje u mnie , przez ten przemalunek , niestety dołują.

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura