syzyfoptymista syzyfoptymista
2054
BLOG

Smutni panowie pukają do drzwi zwykłych ludzi

syzyfoptymista syzyfoptymista Polityka Obserwuj notkę 34

 

Do jednego z mieszkańców Elbląga, w środę przed 10 rano, zawitali dwaj smutni panowie. Panowie nie wylegitymowali się, powiedzieli jedynie, że są funkcjonariuszami państwowymi. Prawdopodobnie byli to agenci ABW.

„W rękach trzymali czarne teczki idomagali się ode mnie wyjaśnień na temat wpisu na Facebook'u, w którym wyrażałem swoją opinię w kwestii zaangażowania rządu w wyjaśnianiu sprawy katastrofy smoleńskiej oraz afery z "Amber Gold". Tego wpisu dokonałem około rok temu i szczerze powiedziawszy dokładnie nie pamiętam treści, którą dodałem.Według tego co przeczytałem dziś na wydruku, który z teczki wyjęli panowie - dość krytycznie oceniałem premiera Donalda Tuska, ale nie uważam abym naruszył tym wpisem prawo" –powiedział mieszkaniec odwiedzony przez smutnych panów

Chyba już nikt nie może mieć wątpliwości, w jakim kraju żyjemy. To już nie III RP, to czasy stalinowskiego PRL-u.

Internauci wszystkich portali uważajcie, co piszecie - służby w służbie Tuska czuwają.

 

http://niezalezna.pl/56977-poranna-wizyta-abw-po-krytycznym-wpisie-o-tusku-interwencja-u-mieszkanca-elblaga

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka