rk1 rk1
2230
BLOG

Jestem tu dla moich córek

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 260

 

 

 

 

 

 

 

Internety zamarły w oczekiwaniu na twitt Julii Z.
z wypowiedzią tej bezprawnie urodzonej córki

 

 

 

 

 

 

Może będzie to coś w tym stylu:

 

- Mamusiu...nie byłam, nie jestem i nie będę nikim tak ważnym, żebyś musiała dla mnie przechodzić przez piekło, przez które przeszłaś. Nie zasłużyłaś na to. Nie zasłużyłaś na tortury. Nie powinnaś ich dla mnie znosić. Nie miałam żadnego prawa pojawić się na tym świecie kosztem Twojej męki. Mamusiu, powinnaś mnie usunąć i ratować siebie. Bo ja nie miałam świadomości istnienia i bólu. A Ty miałaś pełną, i tego koszmaru doświadczałaś przez miesiące, które były dla Ciebie wiecznością. I do końca życia będę się za to czuła winna.

HALO22.09 15:01

31116943

 

-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka