Animela Animela
2092
BLOG

Twój brzuch, twoja sprawa? ...

Animela Animela Polityka Obserwuj notkę 117

Aborcjoniści podobno zebrali 450 tys. podpisów pod ustawą "antyaborcyjną". Co gorsze, przez przypadek wysłuchałam dziś kawałek audycji o biednych kobietach, które zostały zmuszone do aborcji przez opresyjne państwo i przez to cierpią niewyobrażalnie (Trynkiewicz też pewnie cierpi, że nie może nadal zabijać chłopców ...). No, to ja też opowiem pewną historię. I też o aborcji.

Mam znajomych - ciut starsi ode mnie i męża, wykładowcy akademiccy, finansowo ustawieni naprawdę nieźle. Od zawsze chcieli mieć dziecko, ale im nie wychodziło. Zaczęli się leczyć, potem spróbowali in vitro - i nic. Żona, w desperacji, zaczęła marzyć o adopcji, ale mąż stanął okoniem. On chce mieć prawdziwego potomka, krew z krwi, a nie cudze dziecko! Żona tego napięcia nie wytrzymała i odeszła - potem wzięli rozwód. Mąż dość szybko się pocieszył - zadbany profesor pod sześćdziesiątkę nie ma problemu z upolowaniem młodej doktorantki ... Szybko zamieszkali razem, a potem się okazało, że to chyba jednak żona była bezpłodna, bo doktorantka zaciążyła.

Znajomy niemalże oszalał z radości. My, znajomi, zaczęliśmy go z lekka unikać, bo jednakowoż jest to trochę wstydliwe widowisko, gdy pan w średniom wieku obnosi się ze spodziewanym ojcostwem ... no, ale cieszyliśmy się jego szczęściem. Jak się okazało - dość krótko, bo doktorantka otrzymała propozycję dokończenia doktoratu na pewnym uniwersytecie za zachodnim wybrzeżu USA.No a na macierzystej uczelni zaczęto przebąkiwać, że właśnie, gdy ona wróci z hamerykańskim doktoratem, to tu się opróżni katedra, więc ... dziewczyna (no tam dziewczyna - pod trzydziestkę kobieta, ale dla mnie dziewczyna) poszła do prywatnego lekarza i usunęła ciążę. Która dla niej była wyłącznie przeszkodą na drodze do kariery.

Znajomy o tym fakcie dowiedział się od ... nas ...

Od tej pory to jest wrak człowieka.

Ot - taka sobie historyjka o aborcji na życzenie.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka