sztachx8 sztachx8
780
BLOG

Min. Rostowski - English gentleman in TVP1?

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 4

Obejrzałem sobie debatę pod kątem chwytów marketingowych i PR;

Jowialność posunięta do chamstwa

- mówienie interlokutorowi na Ty

- nieustanne przerywanie

- zawłaszczanie czasu na poczet swoich niezbyt zbornych wypowiedzi

- ustawienie dyskusji przy pomocy wizualizacji usłużnego podległego mu ministerstwa

i zwykłe kłamstwa - jak te o inwestycjach w infrastrukturę.

Ludzie przecież gdyby reforma była przygotowana jak należy Rost zleciłby badania i symulacje komuś niezależnemu - cóż to jest za źródło analiz Ministerstwo Finansów?

Przecież resort będzie gadał jak minister karze.

Wychodzi mi, że Rostowski przygotował się programu  Donalda, a nie z tego co jest do zrobienia naprawdę - powtarzana wielokrotnie mantra reformy, szkolnictwa wyższego, infrastruktury, dróg - czyli Tuskolenie - znamy to już od 3 lat i zbrzydło nam słuchanie o tych szarych, nieziszczalnych mirażach.

SZKODA POLSKI

P. S. Smutny jestem po tej sprzedaży naszych wspólnie oszczędzanych pieniędzy.

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka