Ufka Ufka
5031
BLOG

Janusz chciał się sprawdzić w telewizji

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 89

Z najrozmaitszych powodów nie pisałam dotychczas o telewizji publicznej. Po pierwsze nie oglądałam od lat więc  nie mogłam porównywać poprzedniej ekipy z obecną. Po drugie chciałam dać jednak trochę czasu. Potem oglądałam Wiadomości a TVPInfo rzadko i coraz częściej łapałam za pilota. Rozumiem że nie można dyktować  kto z danej partii przychodzi ale nie rozumiem dlaczego prowadzący nie może jednak prowadzić a nie przysłuchiwać się zaproszonym gościom i pozwalać na zagłuszanie. No i liczyłam że jednak wśród zapraszanym komentatorów i dziennikarzy pojawią się jakieś nowe twarze a nie ciągle ci sami. Doskonale każdy wie co powiedzą i w jaki stylu: "jeszcze jedno zdanie" po czym półgodzinny monolog Dominiki Wielowieyskiej mającej stałą przepustkę do TVP. Jak ją tak lubicie to zawsze można się umówić na kawę - prywatnie
O koncie na TT nawet nie wspominam - prowadzi jakiś gimnazjalista ze szczątkową znajomością ortografii.
No ale to był pikuś - mały pikuś. Dno i szuwary objawiły się w czasie ostatnich zamachów - tego we Francji i tego w Turcji. Ja doskonale rozumiem, że trudno nadążyć za internetem, ale jednak można posadzić kilku znających języki przy monitorach i relacjonować co światowe agencje i zwykli ludzie tam mieszkający podają. 
W czasie zamachu w Nicei TVPInfo nie istniała  We wczorajszą noc podobno już tak (podobno bo ja jednak szukałam w internecie). Dzisiaj od razu włączyłam TVN24, bo przeczytałam już że na TVPInfo jest TVPHistoria czyli Grunwald.
No ale potem chciałam zobaczyć na własne oczy i o 10:00 osłupiałam. Kolejność wiadomości była następująca: 1)500 plus - bardzo długo w tym zajawka wizyty w ministerstwie 2) stare wiadomości o zamachu we Francji No i na koniec - aby jednak widz wiedział że to nie z 15 lipca - krotka informacja o Turcji.
Każdy znajomy lekarz kiedy słyszy w mediach o dużej katastrofie w jego mieście rzuca wszystko i leci do swojego szpitala. Media publiczne to też jest misja! No a wygląda na to że można nawet prześledzić kiedy decydenci z TVP wstają. W TVN24 zobaczyłam na pasku informację o konferencję MSZ - chciałam sprawdzić czy jest w TVPInfo. No i cud! Nie dość że była to potem nawet program specjalny. Wygląda na to że dyrekcja przetarła oczy około 10:30 Wstydwielki wstyd. Tak dalej być nie może - bo przecież chcecie aby ludzie płacili abonament. Na co? 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka