tsole tsole
213
BLOG

Emerytanella

tsole tsole Kultura Obserwuj notkę 9

Ponad poziomy wzlatać i przenosić góry!
Nie straszny mi ruch, wigor, akcje ekstremalne,
bo tryskam optymizmem w czas emerytury.

Że podołam wyzwaniom, niech nie wątpi który!
Precz pesymizmu więzy, a kysz myśli czarne!
Chcę nad poziomy wzlatać i przenosić góry!

Pod naporem mej werwy skruszyły się mury,
za którymi przez lata wiodłem życie marne;
dziś tryskam optymizmem w czas emerytury.

Przede mną urok laby i cudów natury.
Żegnam pracę – dni szare, smętne i banalne,
by nad poziomy wzlatać i przenosić góry!

Powiadają, że stan ten raczej jest ponury,
bo dobrze się zaczyna, a kończy fatalnie,
lecz tryskam optymizmem w czas emerytury.

Wrednego czasu zrzućcie pęta dyktatury!
Do wolności zapraszam – chętnie was przygarnę,
by nad poziomy wzlatać, by przenosić góry,
i tryskać optymizmem w czas emerytury.

tsole
O mnie tsole

Moje zainteresowania koncentrują się wokół nauk ścisłych, filozofii, religii, muzyki, literatury, fotografii, grafiki komputerowej, polityki i życia społecznego - niekoniecznie w tej kolejności.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura