platformaobywatelska.cba.pl platformaobywatelska.cba.pl
385
BLOG

Zaściankowy sukces Palikota

platformaobywatelska.cba.pl platformaobywatelska.cba.pl Polityka Obserwuj notkę 0

Pajac robi przedstawienie za darmo - dlaczego nie obejrzeć myślę sobie. Cyrku nie lubię, dobry kabaret to kilkanaście złotych, niech stracę, włączę stronę poczytam tam co i jak. Wujek Google niedawno po urodzinach, nie zawracałem mu głowy, wbiłem bloga Palikota i ku mojemu braku zaskoczenia... znalazłem link do strony tworu zwanego "Ruchem Poparcia Palikota".

No to klikamy... Długo, długo nic... F5 (odświeżam dla niewtajemniczonych)... Nic... Może net trochę mi "zamula" bo podglądam mecz Zagłębia z Cracovią. Z boiska wieje nudą - zamykam transmisję. Odświeżam... Nic.. Olewam. Mijają minuty, mecz się kończy, natrafiam na niezamkniętą kartę z niewczytaną stroną... Jest!!! Eureka. Po oczach uderza info o kłopotach - tym razem z transmisją online z Pałacu Kultury. Przez stronę nie obejrzę, muszę włączyć facebooka i oglądać przez konto. Konto w portalu mam, więc włączam. Klikam ikonę... Nic... Nikt nowy nic nie obejrzy "Osiągnięto limit połączeń". Ba, jak się okazuje "starzy" też nie pooglądają.

Sebastian Kuzma rzekomo z Wiednia pisze już po 15 w komentarzach, że czeka jeszcze te 2 godziny na początek.Jeden z następnych komentarzy: "przerwało... szkoda!!" Nie poogląda tak jak ja.

Klapa totalna. Zagorzali fani "wietrzą sukces". Armia uciemiężonych (już teraz chyba oficjalnie przez Platformę) wali drzwiami, oknami i oczywiście internetem na kongres. Zablokowali łącza... A to bandziory... Nic nie zobaczymy... Ale sukces... Propaganda musi być... Wtyki u studencin Palikot i Platforma ma. W końcu to młodzieżówce PO Schetyna kazał pisać pochlebne komentarze w internecie pół godziny dziennie, a młode wilczki tak się wciągnęły, że i po 20 tysięcy na konto Palikota powpłacały. 

Sondaże na razie kłamią, bo dają tylko 4% poparcia. Też myślę, że kłamią, przyjdzie co do czego okaże się, że i tyle nie ma. Taki to zaściankowy sukces odniósł dziś Palikot.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka