Kot z Cheshire Kot z Cheshire
719
BLOG

Oj Duda Duda, czy to się uda?

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 62

Widzę to tak:

Ponieważ nasz nieszczęśliwy kraj pozostaje pod szczególną opieką Królowej Polski (jestem człowiekiem wierzącym i wierzę w cuda), Stwórca został uproszony przez Orędowniczkę Nieszczęśliwych aby coś dla nich zrobił i uwolnił z opresji platformy i Komorowskiego Bronisława. Dobry Pan Bóg zastanowił się przez chwilę i stwierdził: "No dobrze, jeszcze raz (ale już po raz ostatni, bo mam tych Polaczków po dziurki w nosie!) sprawię cud i Duda wygra wybory", po czym podbechtał kogo trzeba i Paweł Kukiz stanął do wyborów, AKTYWIZUJĄC ELEKTORAT KTÓRY ZAZWYCZAJ NIE GŁOSUJE I KTÓRY ZA ŻADNE SKARBY NIE ZAGŁOSOWAŁ BY ZA PiS-EM, DO TEGO BY ZAGŁOSOWAŁ PRZECIWKO KOMOROWSKIEMU, po części także w drugiej turze. Pan Bóg policzył procenty, i zadowolony rozsiadł się w fotelu pewny skutków swej interwencji.

Niestety, już po kilku dniach powoli zacżął się z niego podnosic z wyrazem zdumienia i narastajacej irytacji na obliczu. Tego nawet On nie przewidział: zwolennicy Dudy tak zaczęli naskakiwac na Kukiza i jego wyznawców, że w tch zaczęło powstawac głębokie przekonanie, że nie oddadzą w drugiej turze głosu na Dudę nawet i za diabła! Dobry Pan Bóg, który ku swemu utrapieniu Polakom dał trochę w nadmiarze wolnej woli i trochę zbyt mało rozumu, podniósł powoli dłoń aby na to wszystko machnąc ręką.

Właśnie ją trzyma w górze i chyba jeszcze się zastanawia czy nią machnąc czy nie. Jesli nie machnie to będzie to cud.

Dedykuję wszystkim w obozie Andrzeja Dudy, walczącym o drugą kadencję dla Komorowskiego.

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka