Pyzol Pyzol
3659
BLOG

Kukizowcy - pytań kilka.

Pyzol Pyzol Polityka Obserwuj notkę 231

Czy któryś z was mógłby mi opisać czym będzie zajmował się prezydent Kukiz?

Oczywiście, wiem, że propagowaniem JOWów.  Nie ma sprawy, mnie nie przeszkadza. Każdy system ma swoje wady i zalety, JOW ma zalet dużo. 

Czym jeszcze?

Interesują mnie głównie te działania, które się mieszczą w konstytucyjnych obowiązkach i uprawnieniach prezydenta, mniej beletrystyka czego "by chciał".  Zmian w Polsce chce wielu,  n a w e t  wśród wyborców PO, SLD.  Jak jest, odpowiada chyba najbardziej wyborcom PSL ( ale oni zagłosują na Komorowskiego). 

Na kim oparłby się Kukiz po wygranych wyborach? Kogo z Pałacu Prezydenckiego by usunął, kogo wprowadził? 

Przejrzałam stronę www jego komitetu wyborczego.  Jest tam kilka nazwisk. Te w Pałacu, zapewne, się znajdą.  Kto jeszcze? 

Czy Kukiz planuje pozostać w polityce po wyborach, jeżeli ich nie wygra? JAK? Założy własną partię, przyłączy się do innej? Której ( proszę ew. uwzględnić tu także pojawiające się tu i ówdzie nowe inicjatywy)? 

I najważniejsze: dlaczego Paweł Kukiz chce zostać prezydentem "szambonurków"?

http://kukiz.dorzeczy.pl/id,3701/Szambonurki.html

To, przecież, także o was, kochani kukizowcy.  Jak wszyscy, to wszyscy, babcia Kukiza też;) 

Kaśka

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka