giz 3miasto giz 3miasto
489
BLOG

Inka vs Ida

giz 3miasto giz 3miasto Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Na Jedynce jest teatr, sztuka "Inka" - takiego SMSa przed chwilą dostałem. A ponieważ już dosyć dawno od telewizora się odspawałem, więc nie obejrzę, niech inni oglądają, "my nie musimy" - jak kiedyś trafnie zauważył Toyah.
Tym niemniej rad jestem, że ci inni oglądają, choć przecież nie muszą. Ta sama młoda osoba, która przysłała mi SMSa widziała film "Ida" i była nim bardzo zniesmaczona, chociaż teoretycznie nie miała żadnych podstaw (totalny brak rozeznania w polskiej historii) by ten nagrodzony Oskarem film aż tak źle odebrać. Sądzę, że po prostu każda istota ludzka już tak ma, że jest w stanie instynktownie wychwycić fałsz.

Agnieszko, pozdrawiam ;-)

 

PS - Zbigniew Herbert - "Kołatka" 

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura