JAdaX JAdaX
4864
BLOG

Manipulacja w sondażu TVP info - Wydarzenie Dekady

JAdaX JAdaX Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Jest, piszę jest bo przed chwilą w wiadomościach dowiedziałem się, że ten sondaż, ze względu na fakt, iż cieszy się ogromną popularnością wśród widzów ma zostać przedłużony.

Jeszcze nie funkcjonuje to przedłużenie, bo nie można oddawać głosów, ale za to publikowane są już wyniki – poniżej

 

Próbowałem oddać głos w tym sondażu i wtedy tylko i wyłącznie wyskakiwały mi błędy.

Zrzuty ekranowe poniżej:

Błąd nr 1.

http://jadax.web-album.org/photo/425436,manipulacje-tvp-info

Błąd nr 2.

http://jadax.web-album.org/photo/425437,manipulacje-tvp-info


Co ta chora opanowana przez SLD telewizja TVP Info chce takim sondażem udowodnić.

Wygrywa w sondażu małyszomania – to chyba jakaś paranoja?

Albo, żyję w kraju, w którym oglądacze TV są tacy ograniczeni albo nie potrafię nic skomentować.

Czy te lemingi oglądające na okrągło TV naprawdę uznały, że wydarzenie dekady to małyszomania?

Śmiem wątpić. Sam chciałem zagłosować na Tragedię w Smoleńsku, ale nie dane mi to było, gdyż za każdym razem próby zagłosowania na to „wydarzenie” wyskakiwały błędy.

 

Stąd wnioskuję jak w tytule notki, że cały ten sondaż to jedna wielka manipulacja.

 

Teraz już tych wyników chyba nie zobaczycie

tvp.info/informacje/ludzie/smolensk-czy-polska-w-ue-ty-zdecyduj/3684093

 Wreszcie coś poprawili i to działa a po zagłosowaniu pojawiły mi się wyniki.

Nadal prowadzi małyszomania - huraaaaaaa!!!!

<B >Sondaż i jakiekolwiek informacje na ten temat zniknęły ze stron TVP.

Nie znajduję żadnych informacji na hasła: Smoleńsk czy Polska w UE? czy inne jakie pojawiały się przy okazji sondażu.

Zaprzestali manipulacji i sondażu opinii?<b />

JAdaX
O mnie JAdaX

Upierdliwy do bólu jadaxowy@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości