HareM HareM
293
BLOG

Jakaż niekonsekwencja!

HareM HareM Polityka Obserwuj notkę 6

No czytam, czytam i nie mogę się nadziwić. Kiszczaka nie chcą położyć na Powązkach. Ciekawe dlaczego?

Dwa lata temu, czy kiedy to tam było, nie chcieli położyć Jaruzelskiego nigdzie indziej. A teraz człowiekowi o tej samej miary zasługach odmawiają. Toż to skandal jest!

Cóż takiego się stało, że ci sami ludzie podejmują tak przeciwstawne decyzje? Czyżby strach przed mającą za chwilę nastąpić zmianą warty?

Gdzież Wasza pryncypialność, panowie decydenci? Gdzież Wasza odwaga i konsekwencja postaw?

Byłem w sierpniu zeszłego roku na wojskowych Powązkach i trafiłem, przez przypadek, również na grób Jaruzela. Tam, koło niego, pełno wolnego miejsca jest. Cała aleja. Leży sam jak palec. Więc druh by mu się przydał. Choćby po to, że jak ich będą przenosić za parę lat, mam nadzieję, na cmentarz żołnierzy radzieckich, to zawsze będą mieli raźniej we dwóch, niż tak po jednym, z różnych miejsc. Nie bierzecie tego, chłopaki, pod uwagę? Nie zależy wam już na sprawianiu satysfakcji  i zasłużonego poczucia sprawiedliwości dziejowej rodzinom ludzi honoru? I im samym, żeby choć w niewielkim ułamku złagodzić im męki piekielnego smażenia?

Pomyśl o tym, III RP. Co dwa groby wybitnych i ogromnie zasłużonych Polaków koło siebie, to nie jeden. I co na to powie historia? A Adam Michnik?

Bójcie się Boga! Sorry. Diabła, miałem napisać.

HareM
O mnie HareM

jakem głodny tom zły, jakem syty to umiem być niezły

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka