Szamanka Szamanka
947
BLOG

Urząd w prezencie. A ja nie jestem przyjaciółką pani premier.

Szamanka Szamanka Społeczeństwo Obserwuj notkę 151

"Sejm RP odwołał Wojciecha Wiewiórowskiego z funkcji GIODO, 3.12.2014 r.

image
Nie jestem przyjaciółką pani premier.

Po złożeniu przez ministra Wojciecha Wiewiórowskiego rezygnacji, Sejm odwołał go z funkcji Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

W związku z wyborem na stanowisko zastępcy Europejskiego Inspektora Ochrony Danych w Brukseli, GIODO 28 listopada 2014 r. złożył na ręce marszałka Sejmu RP, Radosława Sikorskiego rezygnację z pełnionej funkcji. Zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Generalnego Inspektora powołuje i odwołuje Sejm za zgodą Senatu.

W głosowaniu za odwołaniem dra Wojciecha Rafała Wiewiórowskiego opowiedziało się 358 posłów, jeden wstrzymał się od głosu.

Serdecznie dziękuję Generalnemu Inspektorowi  za dotychczasową pracę i – gratulując wyboru na to ważne stanowisko – życzę powodzenia w nowej pracy – powiedział Radosław Sikorski, marszałek Sejmu RP.

Na odwołanie GIODO musi jeszcze zgodzić się Senat. Wówczas będzie mogła się rozpocząć procedura wyboru nowego Generalnego Inspektora."

Jeszcze jeden kolega w Brukseli. Wakat mamy na urzędzie.

  Ale pani premier ma jeszcze kilka przyjaciółek.

Nie szkodzi, że nic nie umieją.

Swoje dane osobowe Polacy chronią sami. Na drzwiach nie ma blaszek z nazwiskami, w blokach nie wiadomo, kto mieszka np. pod czternastym, nazwiska brak. Ciekawe, co zrobi nowy listonosz?

Albo na przykład ja mam numer domu 31. Naprzeciwko  wybudowano kilka nowych domów. I wszystkie mają ten sam numer, tylko od  "a" do "d".

I ja ten pomysł uważam też  do d....!

Bo nikt nie ma na furtce numeru i panowie kurierzy dostarczają każdą przesyłkę do mnie. A ja  już nie odbieram.

I od pewnego czasu mówię, że nie wiem, gdzie mieszka taki pan o nazwisku..... Więc paczka odjeżdża z powrotem.

Chronię dane osobowe? Chronię.

Mogę zastapić pana Wiewiórkowskiego. Tylko ja nie jestem przyjaciółką.

A wolne posady one dostają.

"Wygląda na to, że frakcja plotkarsko-psiapsiółkowa Ewy Kopacz bierze w posiadanie kolejne stanowiska rządowe. W kuluarach sejmowych mówi się, że szefem GIODO ma zostać Bożena Szydłowska. W ten sposób ziszcza się czarny scenariusz, który zakładał, że rządzić nami będą ludzie ograniczeni intelektualnie (premier), a w dodatku bez kompetencji (szefowa MSW) i nie spełniający wymogów niezbędnych na danym stanowisku (nowa szefowa GIODO?).."

Może jednak Pan Bóg stworzył najpierw kobietę?

Albo panowie nam się wykruszyli?

 A w ogóle, to po co nam taka funkcja, skoro przez internet niczego w Polsce załatwić w urzędzie się nie da?  I dowody osobiste nadal mamy stare. Prawda, panie Boni?

A taki numer to chyba tylko w Polse można wykręcić. Oto, jak wydajemy pieniądze:

"W dniu 28 stycznia 2015 r. Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych już po raz dziewiąty organizuje obchody Dnia Ochrony Danych Osobowych. Z tej okazji, jak co roku, odbędzie się konferencja poświęcona najaktualniejszym zagadnieniom dotyczącym prawa do prywatności i ochrony danych osobowych. Konferencja pt. „Ochrona danych osobowych – najnowsze krajowe i europejskie regulacje prawne”.

Pozostawiam bez słów.

 

 

http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/8270/j/pl

http://niewygodne.info.pl/index.htm

 

Szamanka
O mnie Szamanka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo