dziubas dziubas
761
BLOG

Ty Kopacz...!

dziubas dziubas Polityka Obserwuj notkę 24

             

- ty Ewa Bożena Kopacz, premier RP, ja to tam mam głęboko w .... nosie co ty tam z tymi swoimi pajacami za balety będziesz wyczyniać. Bowiem, patrząc na gęby dobranych sobie ministrów, z rządzeniem krajem, dobrym rządzeniem jakim jest 38 mln Polska, raczej niewiele będzie miało to wspólnego, ale jak wspomniałem wyżej, ja to tam mam w ... Ale ty Ewka Bożena Kopacz, premier RP, ty chyba już możesz, jesteś chyba już władna kazać rozkodować transmisję obecnych Mistrzostw Świata w Siatkówce po twoim poprzedniku, tym niedojdzie, który na odchodne kazał ją zakodować. I wcale mi to nie przeszkadza, że jest to podła ustawka z waszej strony, byś już na samym starcie miała okazję zapunktować, miała okazję okazać swą wielkoduszność i troskę o wysoki standard komfortu polskiego kibica, fana polskiej siatkówki.                 Weź ty Ewka Bożena każ rozkodować transmisję i daj pooglądać!                                                                                            

dziubas
O mnie dziubas

DZIUBASOWY

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka