Arnie Arnie
779
BLOG

Szowinistki RRK POlemika na POziomie:

Arnie Arnie Kultura Obserwuj notkę 14

Kolejny już raz (po ostatniej amnestii) zostałem dziś wyróżniony prestiżową nagrodą na Salonie24.

Najsynniejsza  szowinistka tego portalu (w mojej osobistej ocenie) -  Renata Rudecka- Kalinowska zapodała mi bowiem bana.

Pod ostatnim swoim wpisem, zapewne w wyniku braków intelektualnych i co za tym idzie niemożności logicznej odpowiedzi, słynna RRK-a w iście stalinowskim stylu skasowała wszystkie moje komentarze, pozostawiając przy tym swoje odpowiedzi- cytuję, bo może jeszcze i to skasuje:

"@Arnie

BYDŁO!

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 107448288 | 13.05.2012 14:05"

"@Arnie

Posłuchaj nieuku!
Posłowie na Sejm RP są chronieni immunitetem, są reprezentatmi TWOJEGO społęczeństwa i Twojego pańsrtwa. Jeśli tego nie rozumiesz, że nie może byle żul i menel obrażać ludzi reprezentujących Polskę - to niczego nigdy nie zrozumiesz. Wolno Ci oczywiście popierać tych swoich PZPRowców z PiS i nei być patriotą - ale to nei znaczy, że pozwolę ci na moim blogu zachowwywać się PO PISOWSKU, czyli po chamsku.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 107448288 | 13.05.2012 14:32"

"@Arnie

Zawsze kasuję głupotę - chamstwo CZASEM zostawiam.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 107448288 | 13.05.2012 14:48"

 

Bardzo serdecznie dziękuję Szanownej Pani za to niezwykle prestiżowe wyróżnienie i jednocześnie proszę na przyszłość o nieobejmowanie mnie ewentualną amnestią. Tak na wszelki wypadek.

Arnie
O mnie Arnie

"Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca, oszust intelektualny. Ideologia tych panów to jest to, żeby w Polsce zapanował socjalizm z ludzką twarzą. To jest widmo dla mnie zupełnie nie do zniesienia." źródło:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura